thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Travel 2

Kategori: Allmänt

Nu är jag inne på de sista timmarna innan avresan. Har packat allting och känner mig ganska lugn. Ska bege mig till stan om en timme för att växla pengar, tanka mobilen och ladda resekortet. Tror att jag har tillräckligt med pengar på det, men tänkte att det är lika bra att kolla när jag ändå är i stan. Försöker halvt desperat att komma på om jag glömt något, men hjärnan vill inte. Det blir så när jag inte får sova. Känns som att jag packat för mycket i relation till att jag inte kommer ha särskilt mycket plats över till att handla. Men samtidigt, jag lär ju inte vara den första i världshistorien  som helt enkelt får köpa en extra väska i sådana fall. Eller så får jag köpa väldigt små souvenirer. Jag är i alla fall nöjd med hur jag packat (och att jag packat mindre än sambo) Fast till hans försvar fick han för sig att han behövde en sovsäck. HALLÅ!! INTE sova i en dunsovsäck när det är 18 - 28 grader varmt på semestern.
 
Med tanke på hur varmt det är i Italien är jag lite rädd nu att jag köpt för liten styrka på solkrämen. Jag blir liksom aldrig brun, utan rosa. Se blir jag vit igen. Men strunt samma, det blir nog bra! Det enda som är lite jobbigt är jag inte verkar kunna mina solglasögon som jag köpte specifikt till resan. De är lila och jag är väldigt fäst vid dem. Får kolla igenom packningen så jag inte redan lagt ner dem bara.
 
Ni får ha det så bra här hemma så ses vi när vi kommer hem. Kramar!
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: