thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Travel

Kategori: Allmänt

Nu närmar sig de sista 24 timmarna innan semestern. Helt underbart och lite stressigt. Har packat, men inte allt. Har svårt - för första gången ever, att packa lagom med kläder. Ivanliga fall är vädret ganska enfaldigt så man kan ha ett eller två par byxor, kjolar eller vad det nu är. Men nu kommer vi ha ganska olika väder. Från 15 grader och regn till 25 + och solkräm. Har fått ihop det rätt bra ändå tror jag, för jag har bara packat halva resväskan. Känns rätt bra. Försöker få ihop det sista nu, har tömt kameran och packat ner laddaren bland annat.
 
Känner mig i övrigt ganska färdig. Har fått håret fixat för några dagar sen. Först klippt och sen färgat av min underbara fru Susanna. Hon färgade samt slingade håret med hätta. Efter det fixade hon mina ögonbryn och färgade dem. Helt seriöst, den kvinnan kan noppa smärtfritt. Ska aldrig mer noppa dem själv >.< Har varit brunett länge nu så det kändes konstigt att vara blond. Har vant mig vid det nu och är väldigt nöjd. Hon gjorde ett väldigt bra jobb, jämt och så, men det kändes tidigare som att vi skulle tagit mörkare nyanser. Nu är jag som sagt bara nöjd. Det tar ju några dagar att vänja sig XD
 
Det som inte är fixat är saker jag tänkte göra idag men som inte går för att det råkar vara helgdag. Idag när jag är på jobb ska sambo fixa all disk, sopor och allmänt städa undan. Imorgon innan vi sticker ska jag gå och växla
pengar samt ladda min telefon. Känns vettigt ifall man akut måste få tag på någon. Nu får jag gå och packa klart.
 
 
Färgen före, slinghätta och efter
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: