thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Malmö

Kategori: Allmänt

Är galet trött i kroppen nu. Egentligen skulle jag vara ledig i fyra dagar. Från lördag till tisdag. Men nu jobbade jag extra 8 till 13 på lördagen. och 8.15 till 21.10 idag. Är helt slut. egentligen skullejag bara jobbat till två, men de hade brist på folk på ett annat ställe i kommunen. Så de ringe. Och från och med idag har jag två arbetsplatser. Känns som att man blivit headhuntad när de ringer från ett ställe man aldrig varit på och frågar om man vill jobba. Bättre känns det när de innan de går frågar om de kan få ringa igen om det krisat. Hicka - picka boo, hosha.
 
Igår var jag och två av mina fina på Malmöfestivalen. det var rätt kul. Men vi var trötta och helt slut i kroppen ganska fort. Och vi köpte mest mat. Jag handlade en tröja också, fast på entré. De var på rea. (Skyll på det ^^)
 
 
Köpte en ny klänning i förrgår, som jag hade i Malmö. Egentligen tyckte jag inte att den var så snygg. Men jag behövde något att ha på mig som inte var jobbekläder, eftersom jag inte hade några extrakläder hos Smulan. Så jag köpte den för en 50 lapp på Indiska. Men den var rätt snygg ändå. Fick mycket komplemanger för den av mina kollegor. Fast det kan ju också vara för att de minns 70 - talet XD Känns som det är läge att sortera ur garderoben snart. Den börjar bli full. Köper nytt jag gillar, men har svårt att göra mig av med allt gammalt som jag inte använt på länge. På tal om att köpa nytt. Har äntligen köpt en kalender. . .
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: