thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Planering

Kategori: Allmänt

Det känns rätt bra. Nu är Göteborg under bokmässan inbokad. Och eftersom det är rätt dyrt att bo i stora staden under de dagarna så kommer jag och Smulan att bo hos hans föräldrar. Så det är inplanerat i kalendern. Vidare är flyg och motell inbokad till Londonresan. Har spenderat tid med att sitta och skriva ner turistgrejer, områden, gator och enskilda butiker som jag vill besöka. Hade nog behövt rätt många fler dagar för att verkligen hinna med allt, men London finns ju kvar ^^  De har trådlöst internet på rummet så jag funderar lite på om man skulle släpa med sig datorn och kamerasladden/kameraladdaren. Hum. Aja, jag har ju tid att fundera över det. Känns skönt i alla fall att vi är på gång :)
Igår var jag, Smulan och mamma på Malmöfestivalen och lyssnade på Kapten Röd och Timbaktu. Det var rätt najs. Det började ösregna under Kapten Röd, men det gjorde inte så mycket. Smulan hade en jacka som jag kunde nässla in mig lite i. Plus att vi stod under ett träd. ^^ Konserterna var bra. Jag gillar att båda artisterna är sådanna som pratar med publiken och gör lite roliga grejer på scen. Det blir ett sätt att kommunicera när det egentligen bara går att kommunicera på ett håll. Det enda lite jobbiga var att träningsvärken från det funktionella träningspasset började sätta in från nedre magmusklerna och nedåt fram mot slutet av kvällen. Tyvärr var det änu värre när jag vaknade. Kunde knappt ta mig upp ur sängen. Känner mig inte helt arbetsför kan jag ju säga. Vi får se hur det går idag ^^
 
 
 
 
Har varit mycket diskussion om denna i media. Mitt favoritcitat från diskussionen är "konst behöver inte förklaras" efter kritiken att det inte står VART man ska skänka pengar. Tänker att det är väll tusan frivilligt ..
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: