thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

V

Kategori: Allmänt

Victory is mine!! Har varit och tränat efter jobb idag. Fast jag egentligen inte skulle. Hade ont i halsen under förmiddagen och tänkte därför att det är en dålig idé om man har virus i kroppen ... Men det gick över. Och sen kommer jag inte ha möjlighet att träna på några dagar så det var lika bra att komma iväg. Och tänka sig! Noll huvudvärk! Började få lite dock eftersom salen hade ventilation så man trodde att man var ute och sprang. Det BLÅSTE på en. KALLT. Inte bra när man både har migrän och är astmatiker. Satt på en motionscykel i 45 minuter för att värma upp kroppen långsamt innan passet dock, och jag tror att det hjälpte.  
 
Så idag har jag varit igång riktigt. Först jobb, sen gym och nu hemma hos modern efter några nätter i stora staden. Eller nåja, större. Kommer nog kännas lite skumt att inte prata med någon innan man lägger sig, men som med allt handlar det väll om vana. Har nästan läst ut min pocketbok "Goda omen" som jag köpte på semestern i Karlstad. Man får ju ha nått att göra när det regnar eller när man pendlar. Man kanske skulle ta och läsa ut den nu när man är ensam. Eller Terry Brooks böckerna. Åh faan. Har ju min komp. bok i historia som jag måste läsa ut också .. blö. Har några saker att göra innan mamma kommer hem och sen får jag väll sätta igång med den >.<

Kommentarer


Kommentera inlägget här: