thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Julmys

Kategori: Allmänt

Då var det julafton. Stormen och klass två varningen från igår verkar ha dragit förbi. Det är skönt, för då kan jag ta mig ganska lugnt ta mig till jobb sen. Ja, jag jobbar idag. Någon måste ju göra det också. Jul på jobb är ganska mysigt, med massa mat och fika och tv tittande. Så det är inte så farligt. Bytte julklappar med sambo den 21 eftersom han åkte till sin familj morgonen den 22:a. Jag hade köpt ett fint halsband från Björg med texten "Perfect match" och sen är det som en tändsticka. Perfekt göteborgshumor ^^ Förutom den köpte jag en vegetariansk kokbok som han önskat sig samt en matlåda som ser ut som en röd legobit. Han tyckte det var väldigt roligt, eftersom han gillar lego.
Jag fick en jättefin juldekoration med näbbdjuret Perry från Phineas and Ferb, ett gosedjur av Pascal i Tangled och spelet Chez Guevara. Väldigt härliga julklappar och det yttersta beviset på att han känner mig. :) Nu är det bara att försöka komma igång med dagen. Göra sig iordning, få fram mat och annat skoj. God Jul på er allihop och kom ihåg;
Har man inte julen i hjärtat hittar man den inte heller under granen ...
               
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: