thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Träning

Kategori: Allmänt

Nu när mellandagsrean har varit igång några dagar tycker jag att det får stå för den träning kroppen behöver. Springa runt och trängas dagarna i enda måste absolut räknas som minst en timmes intensivträning. Nu är problemet bara det att jag inte har sprungit särskillt intensivt på stan dessa dagar. Så mycket rea är det inte i de flesta butiker - för det första, och för det andra pallar jag inte stå och rycka i saker för att spendera två timmar i kö till provrum och kassa för att köpa typ ett plagg. Det är inte värt det. Om det inte är något speciellt jag behöver. Var faktiskt på väla första dagen på rean för mamma behövde köpa en "spikmatta" Var inne och vände i några affärer. Cassels hade inte så mycket folk i butiken och en hel del 70 % reavaror så jag hittade en fin svart topp med silvriga detaljer på och en kjol från Only som kostade 60 kr. Det var ungefär det jag orkade. Har vidare orkat mig ner till Åhlens för att köpa en mascara, eftersom den jag köpte i London gick sönder. Förutom det har det inte blivit spring. Har haft migrän och spänningshuvudvärk till och från i flera dagar så får försöka ta det lite lugn.
 
Igår åkte jag, sambo och mamma till Köpenham, men vi köpte faktiskt ingenting. I vanliga fall, på sommarrean, så blir det en hel del inköp. Men det var liksom som att lusten att glo på saker helt enkelt inte fanns där. Och de få saker jag hittade, som en jättefin ljusstake, kostade helt enkelt för mycket tyckte jag för att det skulle vara värt det. den kostade 300 kr, men när man kollar vad den kostar i Sverige så hade det ju lätt varit värt det. Ska man åka tillbaka får man iof räkna med biljetkostanen på 130 kr enkel tur ...
 
Tänk vad man hade köpt om man hade haft råd ^^ Tydligen får man önska sig dyra saker om man gifter sig .... hum ..... XD Neee skoja bara. Det är inte som med konfirmanderna, att många gör det för presenterna. Hoppas jag :S
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: