thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Ärligt

Kategori: Allmänt

Vet inte vad jag ska klaga över idag. Om jag ska klaga på idioter i trafiken eller på människor som tycker det är värre med fulla tjejer än killar. För det är tydligen mer nedvärderande för tjejer att supa sig fulla än för killar. Kvinnor som gör det har ingen respekt för sig själva. Själv kan jag tycka att människor som super för att bli stupfulla, däcka och spy samt gör det on a regular basis inte har någon självrespekt oavsett kön. Eller om man vet vart gränsen går och endå blir odrägligt full.
 
Och när det gäller odrägliga människor hade jag en nära döde upplevelse igen. Vissa människor bör inte ha körkort. det är faktiskt 110 på motorvägen. Om omständigheterna är så att man kan köra i 110. Även i vänsterfilen. Det följer jag ju inte själv alltid. Om det är fritt och fin rak väg så varsegod och gasa. (Tycker jag) Men när det är påfarter, mycket trafik osv får man faktiskt ha koll och visa respekt. Det fattar aldrig portbilarna och statsjeeparna. Idag körde jag om en långtradare med släp. Jag brukar alltid kolla och om något närmar sig snabbt så byter jag inte till vänster förrens det är helt fritt. Det var det idag. När jag börjat köra om kommer en svart fucking bulldozer till jeep apasnabbt. Det slutar i att jag ligger i 140, med jeepen i häcken. Och de fortsätter gasa. Och blinkar. Och tutar. HALLÅ!! Jag har en långtradare till höger!! Slutar med at tjag får välja mellan att kanske krocka med en lastbil eller få en jeep i röven i 140. Inget av det var särskillt tilltalande. Lyckades köra in mellan lastbilen och bilen framför den. Vilket var jävligt riskigt. I know, för jag brukar vara bilen till höger som folk gör riskiga inkörningar framför. Folk kan inte ens blinka.
 
Jag hade önskat att polisen satte kameror på bilar i smyg och anställer folk att titta på dem. Så kan de ta alla idioter. Höga böter. Hade kanske löst frågan om arbetslöshet. Vi hade nog behövt anställa rätt många folk :P
 
Annars har det inte hänt så mycket. Har varit på jobb. Sen jag kom hem har jag läst ut Shannaras talismaner och tagit en dusch. Blööö. Borde gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba tidigt. Blööö
 
 
Aja. Nu ska jag sluta klaga och skriva något kul. SPELKVÄLL imorgon. YEY!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: