thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Blow me one last kiss <3

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på Pink. Det är ett värdigt avslut på ett 12 timmars arbetspass. Jag hade över 100 timmar på ordinarie schema. Undrar vad jag får i lön nästa månad nu ... Kan nog spara lite till dagsturen till Göteborg och resan till London i höst :) Det är det man får tänka på när MASen springer efter en och kollar precis allt man gör. Och seriöst, en del av kritiken är så jävla konstig att man tänker att de borde försöka göra det själva liksom. Sen uttalar de sig om saker man inte har kontroll över eller saker de inte ens har befogenhet över. Typ att hon kommenterade min kollegas rökpauser. Så många är de faktiskt inte. Och dessutom är det beslutat att rökarna får gå ut då och då och ta fem minuter paus istället för en sammanhållen 30 minuters. Och jag menar, det finns inget som säger att vi måste ta 30 minuter sammanhållen rast faktiskt :S Jag vet folk som tar två 15.
 
Aja, nu är vi av med Masen för i år i alla fall.
 
Nu ska jag gå och sova ...
p.s till alla wiccaner där ute, have a nice spirital full moon!!! :) and MM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: