thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Karneval

Kategori: Allmänt

Har helt glömt att rapportera från Landskronakarnevalen ^^ Jag orkade egentligen inte åka i fredags, men min mamma ville se Panetoz. Då var det ju bara att hänga på. Tog lite tid att komma på vad man skulle ha på sig. Blev detta till slut. Dvs det jag redan hade på mig XD
 
 
Panetoz var rätt bra live faktiskt. de skojade med publiken en massa och hade ganska mycket självdistans till att publiken typ bara ville höra "dansa pausa" Jag tänker, visst att det är den mest kända låten, men det kan ju vara kul att höra annat de har gjort med. Tycker synd om band, måste vara jobbigt när alla vill höra en enda låt.
 
Panetoz. Suddigt jag vet. Men det var enda bilden med ALLA på som blev bra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: