thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Mutanter

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på några dagar. har haft för mycket att göra. Ska spela Mutant med en kompis, så jag träffade spelledaren i onsdags. Jag har träffat honom några gånger förut och nu skulle han ha spelkväll. Smallworld!! Det var skitkul. Jag har ju spelat spelet innan, men är lite osäker på reglerna eftersom det nu var ett tag sedan. han var sjukt pedagogisk så jag har kommit fram till att han blir en bra spelledare :) 
 
I fredags så träffade jag honom igen. Jag måste ju ha en karaktär om jag ska kunna spela ^^ Har aldrig skapat en karaktär förr. Blev glad över att ha ntyckte att jag tänkte strategiskt kring yrke utefter vad jag rullat i förmågor och att jag funderade i de som man har som tillval efter yrke och naturliga förmågor. Tror att jag har en ganska awsome karakrär. Rullade i alla fall många sexor :P Måste få tummen ur och köpa egna tärningar också. ^^ Det blev satan sent i alla fall. Vi gick inte och la oss förrens fyra på morgonen. Tack och lov skulle jag inte börja jobba förrens två så jag fick sova sex timmar i alla fall innan jag tog bussen till jobb. Kom hem först nio. Kollektivtrafiken går ju sådär roligt på helger ... sen började jag sju idag... Är helt slut i huvudet.   
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: