thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Så trött

Kategori: Allmänt

Blir så trött på att det alltid är något som ska jävlas i ens liv. Idag när jag kom hem hade jag fått en påminnelsefaktura. På varor jag inte fått. Inte har jag fått den första fakturan heller. Först trodde jag att det var en gammal faktura som jag vet att jag betalat men när jag kollade närmare på det hela så har jag ju inte fått grejerna ens.
 
Att man aldrig får komma hem och bara ta det lugnt. Alltid är det något. Dessutom har jag en sån där lång arbetsdag imorgon. 8 till 21. Och sen jobbar jag 8 på fredag >.< Efter jobb på fredag blir det festival med vänner :) Det blir kul om jag orkar hålla mig vaken ^^
 
Mamma har haft en lika rolig dag. Hon fick tillbaka bilen i förrgår. Och vad hände igår. Batteriet dog på vägen. Så försäljningschefen och teknikern fick komma och mecka lite till. Det är ju inte klokt vilken värld man lever i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: