thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Film.

Kategori: Allmänt

Nu har jag sett de två sista Twilightfilmerna. Den sista på bio. Jag måste säga att filmen var rätt bra, i relation till böckerna då. Jag menar, manusförfattrna kan inte göra så mycket åt att Bella är ett våp. De kan ju inte utföra mirakel precis. Däremot tyckte jag att hon spelade rätt bra, och att man märker av en svag skiftning i karatären när hon blir vampyr, så att hon beter sig och för sig lite mer som de andra innan hon blir "sig själv" när hon vant sig. Det var synd dock att vissa scener i boken som hade kunnat bli bra inte fanns med i filmen. Men men, så är livet.
 
Det var skönt att komma ut lite och umgås med folk innan man måste tillbaka till den värld vi kallar verklighet. Man blir ju lite trött. Har nu äntligen fått uppgiften skickad till mig. Det roliga med det är att jag känner igen uppgiften och vet att jag gjort det. Så nu är ju frågan om det är som med genus termin två betyget, att jag gjort det men att de glömt att föra in det. Vidare var inte uppgiften ett grupparbete. Men men, det är ingen jobbig uppgift så jag kan väll göra den, när jag skrivit klart mitt min föreläsning tills på lördag.
 
Sen när jag är klar med allt kan jag koncentrera mig på annat.
 
 
 
 
 ´.  
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: