thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Allt möjligt

Kategori: Allmänt

Oftast får jag damp över viktiga saker, typ politiska grejer. Men igår fick jag riktig damp över nått totalt oväsentligt. En modevetare satt och sa i tv att pastell är inne i höst. VAR FUCKING DÅ?? HALLÅ! HAR DU VARIT INNE I EN BUTIK SEN AUGUSTI?? Färgerna går i svart, vitt och LÖV, dvs grönt, rött, gul, orange och brunt. Sen verkar det gå en del royal blå. Men pastell?? Okej, kanske i de stora modehusen, what the hell do I know?? Men det är ju inget som vi vanliga dödliga märker av. Damp attack. Sen har jag märkt att fabelmodet är tillbaka när det gäller smycken. Och att det är mycket bronsnyanser. Känns som en liten sak att dampa över, men hur svårt kan det vara? Det är ju samma färger VARJE ÅR! eller ja nästan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: