thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Full rulle

Kategori: Allmänt

Det rullar på kan man säga. Varit tre rundor hos tandläkaren. Näst sista gången fick jag lokal antibiotika och sist jag var där såg det bra ut. Det är skönt att slippa gå på värktabletter. Har jobbat, tränat och vardagen har kommit och gått. I helgen åkte jag och Smulan upp till Göteborg. Det var väldigt trevligt att träffa familjen men kunde varit roligare omständigheter (begravning). Systern och jag bondade rätt bra, hoppas jag i alla fall, och äldsta brorsdotten. Helt underbart med barn <3 Speciellt hon är underbar, vi har väldigt många gemensamma intressen XD Säger väll mer om mitt barnasinne än om barnet kanske .. ^^ På lördagen åt vi lunch med mamman på stan, kikade runt och jag fick handlat lite på LUSH. Köpte "You been mangoed" badolja, "The comforter" bubbelbit och ett torrschampo "Soak and float" ´Smulan ville kasta sig i ett bad med mig så fort vi kom hem, men jag var för trött för att orka. Vi får spara det tills en annan kväll ^^ När jag handlade fick jag med en badbomb, "Space girl" gratis. Det var en rolig överaskning, för det stod ingenstanns i affären att man fick det om man handlade, eller handlade för en viss summa.
Efter den långa resan hem slängde jag in min expedit hylla i bilen, eftersom jag inte har plats för den hos mamma och Smulan och jag kom fram till att vi kan behöva den hos honom som rumsavdelare när vi möblerat om. Den var redan isärplockad så det var inte så mycket jobb med att få ner den. Efter jobb åkte jag till Smulan och skulle säta ihop den, insåg att det fattades hyllor och var tvungen att åka hem till mamma igen och hämta dem. Tur att man hade sällskap i bilen i alla fall... Fick ihop hyllan helt själv och sen gick jag och tränade med mitt bilsällskap. Det var najs! Skulle tränat nu idag men jag orkar verkligen inte. Ska åka in till stan och träffa en kompöis istället.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: