thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Ensam

Kategori: Allmänt

Är så sjukt trött. Har sovit väldigt dåligt nu i två nätter och känner mig inte helt utvilad. Har vaknat flera gånger för att drömt nånting. Antagligen beror det på att sambo inte är hemma. Är inte van att sova ensam längre. Jag har massor av saker att göra, men jag orkar inte riktigt, eftersom jag jobbar mycket och måste plugga. Vilket är fruktansvärt tråkigt faktiskt. Idag ska jag försöka plugga lite så att jag har anteckningarna till första och andra provet klart så jag bara kan sätta mig och läsa igenom dem. Sen har jag lite småfixande att göra innan jag ska till tandläkaren och fixa fyllningen i tanden. Den jag har nu är en provisorisk. Efter det är det tillbaka till jobb.
 
Resten av månaden är det väldigt mycket att göra, så det blir två intensiva veckor till. Sen vet jag inte riktigt hur det ser ut, men det känns som att det kommer bli ganska intensivt ända fram till semestern. Åh semester! Hur jag längtar efter dig. Och efter en natt sömn.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: