thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Typiskt

Kategori: Allmänt

Att när man tror att man hittat sociala luckor så har man inte det :( Såg att Center Syd ska ha vip kväll imorgon, och tänkte köra dit med en polare. Sen insåg jag att jag jobbar delad tur imorgon. Det var ju typiskt. Men vad ska man göra? Jag jobbar på och får se vad som händer. Sitter med mitt tredje studiearbete i Hälsopedagogik. Har skrivit över en sida svar på en fråga. Och det är tio frågor. Inte mitt fel de vill att jag ska resonera kring sex olika saker. ^^ Tror inte att jag blir klar med alla frågorna idag, men jag jobbar på så gott det går.
 
Har lite pauser imellan som man borde. Igår gick jag till posten och hämtade ut en födelsedagspresent som jag beställt till en mycket speciell födelsedag i höst. Presenten var så fin och mys att jag vill behålla den själv >.<  Haha. Har försökt läsa lite också i Sagan om ringen. Det går framåt. Men det går långsamt eftersom jag inte har så mycket tid över. Jag jobbar på och försöker bli klar med mina kurser, så kan jag ta det lite lugnt i sommar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: