thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Bio

Kategori: Allmänt

Igår var en väldigt intensiv dag. Fast jag var ledig. Var tvungen att gå upp vid sju för att åka till Malmö och ha självförsvarspass med ett gäng coola brudar. Passet gick jättebra, men det var stressigt dit eftersom tågen som vanligt inte var i tid. Sen var det stressigt hem. När jag kom hem och tänkte att nu, nu skulle jag få vila! Då ringer bästa brorsan från en annan morsa och vill käka lunch. Vi åt gott på Dallas Burger och sen gick vi och en en-öl-är-aldrig-en-öl ölen. Sambo bestämde sig för att vara med och hann också med några öl innan det var dags för bio. Vi såg Les Misérables med ett härligt gäng vänner. Detta är nog första gången jag håller med kritikerna. De sista 40 minuterna var totaly wasted. Den skulle slutat där musikalen slutar tycker jag, så man får ett nej, vad händer nu?? slut. Men amerikanarna ska alltid ha så lyckliga slut som möjligt. Och framför allt att man alltid måste veta exakt hur det slutar. det var där någonstanns den sista halvtimmen som publiken började skruva på sig, bli rastlös och typ vilja ha ett slut. Men sammantaget tyckte jag att det var en bra filmatisering som gav väldigt mycket. Det är verkligen värt att se den, men se inte sena föreställningen om ni redan är lite trött. . .
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: