thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Bleh bleh bleh!

Kategori: Allmänt

Känner mig lite som en vampyr. Vaknar och tänker "Ghhhhaaaaaaaa the light, the light!" Blir lite så när man jobbat natt. Nu jobbar jag kväll igen och efter det ska jag åka med bilen till mamma och ladda batteriet. Har inte hunnit göra så mycket i veckan, varken träning eller läsning. Men så är det när man är timanställd. Man vet aldrig riktigt när man behöver rycka in och försöker planera så gått det går. Har i alla fall lyckats läsa ut de två första delarna i "The sword of Shannara" Så det går framåt med läsningen. Är ledig en massa nästa vecka, eller ja det ser så ut för tillfället, och då ska jag göra massa saker. Träffa folk, läsa och träna. Sen behöver köksskåpen och massa annat städas ... bleh bleh bleh ..

Kommentarer

  • Susanna säger:

    Hej min vackra vampyr!
    Hoppas allt är bra med dig! Tänker på dig massa. Själv har jag det jätte bra! Massa soliga kramar och pussar från lilla mig i karibbien! :*

    Svar: Saknar dig : * Men önskar faktiskt lite att du kommer hem så jag får krama på dig igen ... Hoppas att allt löser sig. Kram
    Lilith

    2013-02-04 | 18:15:33
    Bloggadress: http://sasqia.blogg.se

Kommentera inlägget här: