thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

clean

Kategori: Allmänt

Nu har batteriet i bilen laddat, och jag lyckades klura ut ljusinställningen på halvljuset. Det står att den ska vara på "nollan" men det finns ingen nolla i min bil. Det finns en prick och ett sträck Efter att ha kört på punkten och insett att 1. Jag har väldigt mycket sämre ljus än alla andra och att 2. Andra bilar inte verkar se mig på det avstånd de borde så ändrade jag till sträck. Mycket bättre. Tänkte sova länge idag eftersom jag jobbar 18 - 23, men det blev inte riktigt av så jag gick upp klockan tio. Har hunnit duscha och städa badrummet redigt. Det tog tid, men det är det värt. Om man bara städar lite halvt så blir det rimligen mer att städa senare. Gjorde mig av med en del flaskor som jag haft länge men aldrig använder upp. Inte lönt att de tar plats. Som kräfta och samlare har det alltid varit svårt för mig att göra mig av med saker. Det har inte underlättats utav att jag haft näsan hur mycket plats som helst att samla på medan jag bodde hemma. På detta handlar jag gärna på rea när det billigt. Problemet med det är när man inte gör av med saker i samma takt som man handlar. Men nu är jag igång! Annars idag har jag diskat lite och ätit mat. Tyvärr i den ordningen. Sambo är så fin, han gjorde potatisgratäng och lax till mig igår, fast han inte själv äter lax. Nom nom. Då vet man att man har en fin fin sambo :) Har till och med hunnit läsa lite. Fick en del läst igår hos mamma. Hade inte med mig datorn och nått ska man göra medan man väntar på att åka till jobb ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: