thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Lundabo

Kategori: Allmänt

Så är man äntligen lundabo på papper. Och officellt sambo. Känns väldigt skönt faktiskt. Vi firade igår genom att gå och träna funktionell träning tillsammans. Det är nämligen gratis hela veckan. Det var väldigt trevligt att göra något tillsammans och att ha sällskap dit och hem. Har lite träningsvärk idag, men inte så farligt. När vi kom hem tittade vi på Bones. Jag vet inte riktigt hur det gick till att vi började titta på det tillsammans. Det enda vi följer på tv är Perception och Big Bang Theory. Sen hade jag en väldans massa serier som jag kollat på i perioder under mitt liv, men i princip inget sen jag slutade gymnasiet. Och de serier jag tittat på har jag liksom slutat titta på. Merlin är väll den sista serien jag verkligen följt. Och True Blood. Fast jag tror det kommit nytt som jag inte sett. Jag och sambo ser mycket på film istället. Och relativt mycket tecknat. Det är antagligen mitt fel. Nu det senaste har vi sett Hotel Transylvania och Frankenweenie. Den förstnämnda var riktigt kul. Jag älskar hur de leker med stereotyper och hur humorn är på så många olika nivåer. Den kan jag lätt se om. Flera gånger. Frankenweenie ... ja, den är ju rätt söt ... det är ju Tim Burton .. men inte det bästa han gjort. Han har nog inte gjort nått riktigt riktigt bra sen Corpse Bride. Men den är klart absolut sevärd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: