thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

När man är ledig...

Kategori: Allmänt

Igår fick jag fått fixat bilen. Äntligen. En kär vän och mamma hade fixat lampor. Det är otroligt skönt att slippa vara hemma vid elva om man slutar nio och gå upp klockan sex när man börjar åtta. Det fungerar väll nån gång ibland. Men inte när man jobbar fem dagar är ledig en, jobbar fem dagar är ledig en, jobbar fem dagar ... Idag, hade jag gjort en hel lista på saker som jag skulle göra, eftersom jag är ledig. Men om vanligt så kommer jag inte hinna med allt. Frömst för att jag vaknade med huvudvärk. Så det är bara att prioritera. Ska skriva ett pass om feministisk idéhistoria ur ett historiematerialistiskt perspektiv förstås. Sen måste jag köra bilen lite, eftersom den behöver köras typ varje dag så inte batteriet går när det är så kallt. Jag hoppas verkligen att jag får igång den idag. Aja, nu är det väll bäst att sätta igång med allting så det blir gjort idag. . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: