thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Röra på mig

Kategori: Allmänt

Jag känner i kroppen hur jag vill röra på mig. Men inte på det tråkiga träningsviset. nej, utan mer ut och resa och göra saker. Se världen. Har gjort en lista på alla ställen jag skulle vilja åka till och alla saker jag skulle vilja göra. Just nu står Hurtigeruten och tågluffa i Europa högt på listan. Det är tur att man har en sambo som vill resa med en. Folk säger att det är dyrt att tågluffa men jag tycker inte att det verkar kosta särskillt mycket :S Sen ska man ju hitta billiga ställen att bo på också. Det kan ju vara ett problem. Men då får man väll stanna färre dagar i dyrare städer och fler dagar på billigare orter. Så komplicerat kan det ju inte vara.
 
Men i väntan på resor, bland annat verkar Helsingfors vara relativt bestämt till hösten, får jag väll röra på mig i takt till musik på gymet. Det får helt enkelt duga så länge ...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: