thedenoflilith.blogg.se

Min blogg om allt som intresserar mig.

Books and stuff

Kategori: Allmänt

Det känns att jag både tränade och var ute igår. Och att jag ätit lite för mycket socker. Min kropp är helt väck. Men det var värt det. Jag och bästa brorsan från en annan morsa drog till Urban bar och lyssnade på awsome kvinnliga djs, dansade loss och drack två fidel (och en massa annat) och skålade till Chavez minne. Mycket fin natt. Var väldigt trött när jag kom hem sex i morse kan jag säga XD Nu blir det nog inte mer festa för mig på ett tag. ^^
 
Har fått en del gjort idag endå. Har läst ut Virginia Woolfs "The lighthouse" För att vara en bok på 150 sidor så tar den fruktansvärt lång tid att läsa. Det är svårt att följa när man hela tiden följer människors tankar. Det hoppar. Och sen går det helt plötsligt över till nästa person. Man lär sig iof knäcka koden efter några kapitel. På det sättet är den väldigt skickligt skriven och jag förstår varför hon fått mycket creed för den. Däremot tycker jag inte den är bättre än Mrs Dalloway. Rent historiemässigt. Annars har jag varit en sväng på netto och handlat, diskat lite och klart duschat och haft mig. Så har fått lite gjort i alla fall.
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: